FAQ – Cumpără

FAQ - Toate raspunsurile tale intr-un singur loc


Ce primesc în colet când cumpăr?
 

YZZY achizitioneaza exclusiv dispozitive second-hand si nu accepta si accesoriile second-hand, prin urmare pe platforma veti gasi doar dispozitive second-hand, iar in momentul cand cumparati de pe YZZY in colet veti gasi doar dispozitivul comandat. Insa la comandarea unui dispozitiv este si optiunea de a adauga in cos un accesoriu.

Stim ca ati fost obisnuit ca la achizita dispozitivelor electronice in pachet sa gasiti si accesorii, insa in prezent nici chiar producatorii acestor dispozitive nu le mai trimit cu accesorii. 

Timpul de livrare

 

Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare. Astfel daca ai plasat comanda in cursul unei zile lucratoare pana la ora 15 aceasta va fi procesata si expediata in acea zi, urmand ca in urmatoarea zi lucratoare sa ajunga la dvs. dacă adresa de livrare este într-un oraș mare sau în 2 -3 zile lucrătoare dacă orașul de destinație este un oraș mai mic.

Daca, in schimb, comanda a fost plasata dupa ora 15:00, aceasta va fi preluata de curier in urmatoarea zi lucratoare. 

Garanția comercială

 

Garantia oferita de YZZY este de 24 de luni pentru personele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice si este exclusiv asigurata de YZZY si numai daca bunul este expediat catre YZZY.

Certificatul de garantie iti poate fi pus la dispozitie atat in format fizic, la primirea coletului, cat si in format electronic prin email.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa te asiguri mai intai ca produsul este eligibil, abia apoi poți intra în contul YZZY la secțiune Comenzi și apeși pe butonul Trimite în Garanție, apoi bifezi dispozitivul pe care dorești să-l trimitți în garanție și finalizezi prin apăsarea butonului de Trimite în garanție.

Dacă la plasarea comenzii ai optat să nu faci un cont poți trimite dispozitivul în garanție completând formularul disponibil în partea de subsol a site-ului sau la acest link https://www.yzzy.ro/formular-retur-si-garantie/ , unde va fi necesar completarea unor informații.

În oricare din cele 2 cazuri, vei primi un email de confirmare imediat ce colegii notri procesează cererea. După confirmare este nevoie să  pregatesti telefonul conform indicatiilor primite prin email. Ulterior telefonul va fi ridicat de curier și expediat catre sediul firmei, urmand ca acesta sa fie analizat si solutionat inconvenientul in cel mai scurt timp.

De principiu, Garanția nu se aplică pentru următoarele scenarii:

1. probleme de producător care nu sunt acoperite nici de ei;

2. produsul prezintă deteriorări, cum sunt, dar fără limitare: șocuri mecanice, contact cu lichide, expunere la temperaturi înalte, componente înlocuite într-o altă sursă decât YZZY, înlocuirea sau ștergerea softului, încărcarea la o sursă de curent neadecvată, ș.a.;

3. consumabile, cum sunt bateria sau accesorii( dacă este cazul); Atenție! Pentru  baterie garanția standard este de 3 luni;

4. deteriorarea normală a produsului în timp.

Dreptul de retur în 30 zile

 

Pentru exercitatea dreptului de retragere din Contract, aveti la dispoziție 30 (treizeci) zile calendaristice, din ziua în care ai intrat în posesia fizică a Produselor.

Singura modalitate prin care îți poți exercita dreptul de retur este prin completarea formularului de retur  pus la dispoziție în secțiunea Despre YZZY, în partea de jos a site-ului, sau prin accesarea linkului https://www.yzzy.ro/formular-retur-si-garantie/ .

Nu vor fi luate în considerare cererile de retur venite pe alte canale de comunicare! *Excepție făcând situația în care formularul este temporar indisponibil, atunci, și doar atunci, vom putea accepta cererea de retur prin alte metode indicate ca alternativă. Deasemenea, nu vor fi luate în considerare și nu ne vom asuma nicio răspundere, pentru retururi  pe care noi nu le-am luat la cunoștință.

Odată exprimat dreptul de retragere din Contract, clientul are obligația de a returna produsele, fără întârziere, din momentul confirmării de YZZY și emiterii unui AWB de ridicare pentru această acțiune. Astfel Clientul are obligația de a returna produsul în termenii stabiliți de YZZY. Indicațiile sunt trimise pe email. 

Dacă nu se specifică altfel, costul de retur este suportat de YZZY.

!!! Pentru plata sumelor, care reies din dreptul de retur conform comenzii, Clientul poate opta exclusiv pentru returnarea sumei prin intermediul unui cont bancar (IBAN), excepție face cazul când se specifică altfel.

Rambursarea sumei în urma dreptului de retur

 

Ca regulă YZZY returnează 100% suma primită pentru comanda căreia i se face retur, când produsul/produsele sunt trimise înapoi exact în starea în care au fost expediate inițial. Termenul de restituire a sumei este de maximum 15 zile lucrătoare.

Excepție de la această regulă fac următoarele cazuri, în care nu se poate garanta returnarea integrală a sumelor sau chiar returnarea vreunei sume, în funcție de gravitatea problemei cauzate:

Rambursarea sumei integrale

Odată cu primirea produsului, în urma exercitării dreptului de retur al clientului, acesta este supus unei inspecții estetice și tehnice. Conform legislației, Clientului i se va returna suma integrală doar în momentul în care acțiunile acestuia asupra produsului nu i-au diminuat valoarea, acesta aplicând o utilizare standard a produsului, ce implică un grad de uzură normal. 

Rambursarea partiala a sumei

În cazul în care acțiunile clientului, asupra produsului ce a fost returnat, sunt considerate că au diminuat valoarea produsului, acestea atrag cu sine diminuarea sumei de rambursat. Diminuarea sumei este direct proporțională cu costurile suportate de YZZY pentru aducerea în starea inițială a produsului. Contravaloarea costurilor va fi comunicată clientului în cel mai scurt timp după efectuarea analizei. Dacă nu este deacord cu noua sumă sau dacă, în urma analizei, produsul nu mai poate fi adus la starea inițială  îți va fi oferită opțiunea de returnare a produsului, asumându-ți în totalitate costurile de transport. Practic, odată cu exprimarea alegerii de returnare a produsului, și cu expedierea efectivă a acestuia, se încheie orice obligație contractuală dintre Client și YZZY.                           

Dacă sunt necesare intervenții suplimentare, cum sunt igienizarea, contactarea Clientului pentru ștergerea parolelor, conturilor sau alte informații aflate în produs sau, în cazuri extreme, amprenta, face id, acestea implică generarea unui nou circuit de tur-retur pentru remedierea inconvenientului, Clientul va suporta costul transportului din suma totală ce urma să ăi fie plătită sau cu plata directă către curier. 

! Remedierea, în speță ștergerea parolelor/ conturilor, se va face doar în prezența curierului!                                                                                                                     

!! Pentru plata sumelor, care reies din dreptul de retur conform comenzii, Clientul poate opta exclusiv pentru returnarea sumei prin intermediul unui cont bancar (IBAN), excepție face cazul când se specifică altfel.  

Pierderea dreptului de retur

 

Pentru contractele încheiate de la distanță, conform legislației în vigoare, nu se asigură dreptul de retragere în următoarele cazuri:

Au fost aduse prejudicii produselor, prin intervenții de natură dăunătoare, care au dus la modificare stării estetice cum sunt urmele de folosire intensă( zgârieturi profunde, lovituri, șocuri); și tehnice a produsului : contact cu lichide, desfacerea produsului, înlocuirea pieselor, modificări ale software-ului, dar fără limitare;    

În astfel de cazuri YZZY își rezervă dreptul de a decide procentul de rambursare sau chiar  refuzul rambursării sumelor aferente dreptului de retragere, fără a putea fi trasă la răspundere, clientul fiind unicul răspunzător pentru diminuarea valorii parțiale sau totale asupra produselor!!!

Starile estetice explicate

 

Ca nou

  • Produsul prezintă urme extrem de fine sau nu prezintă deloc urme de folosire anterioară;

Foarte bun      

  • Produsul prezintă cateva urme foarte fine, zgârieturi superficiale, aproape insesizabile;

Bun

  • Produsul prezintă semne vizibile de uzură, semi-profunde sau profunde;

Acceptabil       

  • Produsul prezintă zgârieturi/ciobituri profunde, unele din ele pot fi acoperite cu folie.

Câștigă un voucher de 50 de lei!

Abonează-te gratuit la noutățile noastre și primești un voucher de 50 de lei la următoarea achiziție!

* câmpuri obligatorii
Adresa de email

Cumpară acum, plătește mai târziu
Simplu și rapid, fără drumuri la bancă

Rata lunară
Total de plată
Dobânda
Rata lunară
Total
Dobânda
Open chat
1
Ai nelamuriri?
Scan the code
Salut!
Te putem ajuta?
preloader